Aşure günü suların zemzem akması

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında Es-Serahsi tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Es-Serahsi
    Islam-TR Üyesi


    Subhanallah ne kadar bid'at var bu toplumda, özeliiklede kadınlar arasında çok meşhur. Birde yeni duydum bu rivayeti. Hakkında bilgisi olan varsa yazsın inş.

    "Aşüre günü bütün sulara zemzem suyu karıştırılır. bu nasıl olur ? denirse nasılki arzın bir cüzü olan insanoğluna bir damarından herhangi bir ilaç verilirse vucudundaki bütün kılcal damarlarına varıncaya kadar o ilaç ulaşır.
    Aynı şekilde arzın damarları su kaynakları da birbirine bağlıdır. Aşüre günü vazifeli melekler tarafından arzın bütün sularına zemzem suyu sirayet eder.
    ve ogün bütün sularda zemzem bereketi olur . Binaen aleyh o gün gusleden, sulardan içen bütün müslümanlar için Allah tarafından şifadır. ruhul beyan c.4 sh.83
  2. Hafsa binti Ömer
    Islam-TR Üyesi

    ewet ilginç gerçekten bende duymuştum bilgisi olan kardeşler yazarsa inş.. bizde öğrenmiş oluruz ..Allah razı olsun kardeşim .. gündeme getirdiğin için ...
  3. IsLaM4eVeR
    لا اله الا الله

    Takvim yapraklarında geçmesin özellikle fazilet takvimin de : )))
  4. AbuTaalib IbnIbraheem
    Islam-TR Üyesi

    Fazilet Takvimi tam bir Bid'at BOMBASI!
  5. Habibullah
    Islam-TR Üyesi

    at deseler ancak bu kadar atilir el insaf yani ellerinde caputlarla turbe turbe dolasip mutluluk,cocuk,is,imtihan,vs.istiyen insanlara ilac gibi gelir herhalde !!!!!
  6. hakyolcusu
    Islam-TR Üyesi

    o zaman o ğecede epeyce su depolamak lazım yıl boyu zemzem suyu içeriz... 5 tonluk bir su deposu bir ayleye içmek için bir sene yeter herhalde ...bu söz neki daha neler var neler mesela bir dua varmış aşure ğünü o duayı okursan bir seneyi siğortalıyormuşsun yani bir sene ölmüyormuşsun ...ya bu insanlar ne kadar cahilleşti ... bunları söyleyen kişilerden bunların kaynağını isteyin hanği hadis kitabında geçiyormuş...bu tür bilğileri içeren bildirileri mahmutçular dağıtıyor aynen burda söylenenen bilğiler hiç birisinde kaynak yok...
  7. eL_Muhacir
    Cemaat cihad için,cihad cennet içindir !!!

    dün akşam flaş tv izliyordum cübbeli ahmet vardı spiker soru sorup oda cevaplıyordu.biri deniz hayvanların bi isim söyledi yenir mi yenmez mi diye.yenir dedi ama evliyalar uzak durmuştur falan ama yenir.sonra bişey daha dedi ki denizde ki canlılar ne zaman ALLAHı zikretmekten gafil olursa o an yakalanır diye bir söz söyledi hadis mi değil mi anlamadım muhtemelen değildir.
  8. müjde
    Islam-TR Üyesi

    bence nanlis hic duymadim
  9. DAVA
    Islam-TR Üyesi

    bu konun cirkin bir hurafe oldugu acikca bellidir, ondan dolayida Konu Kilit.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş

Yüklüyor...